Sākot ar 2021. gada jūliju, Biļešu Serviss piedāvā pilnīgi jaunu pakalpojumu – biļešu apdrošināšanu.
Biļešu Serviss, sākot ar 2021. gada jūliju, sadarbībā ar If Apdrošināšanu, ievieš jaunu pakalpojumu – biļešu apdrošināšanu.
Biļešu apdrošināšana garantē pircējam kompensāciju par biļetes iegādes cenu gadījumā, ja klients nevar apmeklēt pasākumu sava vai ģimenes locekļa pēkšņas saslimšanas, ceļu satiksmes negadījuma vai mājvietai nodarīta bojājuma dēļ tieši pirms pasākuma. Papildus šiem negadījumiem, apdrošināšana darbojas arī COVID-19 saslimšanas gadījumos.
“Biļešu apdrošināšana cilvēkiem dod lielāku pārliecību biļetes iegādāties iepriekšpārdošanā. Valstīs ar aktīvu koncertu tirgu biļešu apdrošināšanas pakalpojums ir bijis populārs un tiek izmantots jau desmit gadus,” stāsta AS Piletilevi Group valdes loceklis un izpilddirektors Jaanus Beilmann.
No jūlija biļešu apdrošināšanu biļešu iegādes procesa laikā iespējams ērti pievienot visām biļetēm ar cenu virs 20 eiro. Pakalpojums pieejams tiešsaistes vietnēs visā Baltijā: Latvijā – www.bilesuserviss.lv, Igaunijā – www.piletilevi.ee, un Lietuvā - www.bilietai.lt. Iespēja pievienot apdrošināšanu attiecas uz pasākumiem, kas norisināsies Baltijas valstīs no 2021. gada augusta. Biļetes iegādes brīdī var veikt īpašu atzīmi, kas ļauj biļetei pievienot apdrošināšanu.
Biļešu apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējs ir If Apdrošināšana (If P&C Insurance AS), kas piedāvā pilnu riska apdrošināšanas pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem Skandināvijā un visā Baltijā.
AS Piletilevi Group ir lielākā biļešu tirgotāju sabiedrība Baltijas valstīs, kuras tīmekļa vietnes 2019. gadā pārdeva 6,5 miljonus biļešu, sasniedzot 42 miljonus mājaslapas apmeklējumu. Svena Nuutmana holdinga kompānija EastCom Capital un BaltCap, kas par uzņēmuma īpašniekiem kļuva šī gada janvārī, turpmāko trīs gadu laikā uzņēmuma attīstībā plānojuši ieguldīt vairāk nekā 5 miljonus eiro.
Svens Nuutmans, kurš pārņēmis valdes priekšsēdētāja amatu, skaidro, ka aiz lielās summas slēpjas skaidra vēlme un redzējums biļešu tirdzniecību visā grupā paaugstināt pilnīgi jaunā līmenī. Balstoties uz grupas ilgo pieredzi tirgū, pārdošanas platformas uzlabošanā liels uzsvars tiks likts uz organizatoriem draudzīgas pašapkalpošanās vides izveidi, inovatīviem platformas risinājumiem, kā arī mārketinga un pārdošanas analīzes integrēšanu. Svens atzīst, ka tikpat svarīgi ir arī būt tuvu pašam biļešu pircējam, sniedzot mūsdienīgus pakalpojumus un uzlabojot mājaslapas lietojamību.