logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne

Sūdzību izskatīšanas kārtība

Ja klients ir neapmierināts ar Biļešu Serviss veikto apdrošināšanas izplatīšanu, klientam ir tiesības vērsties ar sūdzību pie Biļešu Serviss un saņemt atbildi pēc būtības. 

Izskatījis sūdzību, Biļešu Serviss sniegs atbildi iespējami īsā termiņā, tomēr ne ilgāk kā 20 dienu laikā. 

Ja sūdzības izskatīšanai ir nepieciešama papildu pārbaude vai jāpieprasa papildu ziņas, sūdzības izskatīšanas laiks var tikt pagarināts, par to nosūtot motivētu rakstveida paziņojumu sūdzības iesniedzējam.

Sūdzības tiek izskatītas tikai valodās, kurās sniegti apdrošināšanas izplatīšanas pakalpojumi.

Sūdzību var iesniegt:

Pa pastu, nosūtot vēstuli uz adresi: 
SIA “BIĻEŠU SERVISS”, adrese: Rūpniecības iela 34a-3a, Rīga, LV-1045, 

Rakstot epastu uz:  

info@bilesuserviss.lv

Sūdzībā jānorāda:

Iesniedzēja (klienta) vārds un uzvārds (juridiskajai personai - nosaukums), saziņas e-pasta adrese vai korespondences adrese (juridiskajai personai - juridiskā adrese), ja sūdzība tiek iesniegta papīra formātā;
Sūdzības būtības apraksts 
Sūdzības iesniegšanas datums

 
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot